Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: diven
Категория: Технологии
Прочетен: 515393
Постинги: 120
Коментари: 598
Гласове: 280
Постинг
13.01.2019 16:03 - Аз съм творение, което все още се проявява и като човек!
Автор: diven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 511 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.01.2019 16:16


 Аз съм човек и това звучи гордо и за да сме значими, развиваме умът си. Учим се и придобиваме знание от вън. В началния стадии на развитие, умът се себеопределя и саморазпознава като творящ ум. Издига човека на пиедестал, придава му идентичност и се вживява в ролята си на творец и създава изкуствена реалност. Вече живеем в такава реалност, подчинена на интересите на илюзорния ни ум - его. Изграждаме човешка реалност, удобна за телата ни и на ума-его. Стремим се да подчиним природата на нашите интереси. Егото властва и изисква да бъде обичано. То не е способно да обича и човек страда изисквайки любов от ближния си. Ние неосъзнато страдаме срещайки "неправда" (егото иска само да е право, а не да сме) и това страдание ще ни доведе до осъзнаване на същността му. Страданието разрушава егото - човешката реалност, а рухне ли то ще бъдем свободни!

Аз съм творение! Човека, като творение е и самоосъзнаваща същност, за разлика от другите творения и Умът се осъзнава като част от саморазвиващата ни същност - Душа, Дух и тяло. Учим се да разбираме знанието идващо от вътре чрез Душата ни, тоест, да се вслушва в Нея. Така откриваме, че живеем в естествена реалност, като я проявяваме проявявайки се. Енергийната същност на Душите ни, обуславят Високочестотното поле на Любовта! Даже и да не осъзнаваме този факт, ние сме включени в това изобилие. То е даденост, която интерпретираме осъзнавайки се. Ние резонираме с него в зависимост от мисленето ни. Откривайки Любовта, егото умира! Когато сме в резонанс сме щастливи, а когато не, сме нещастни. Пораждат се чувства и емоции. Любовта не ни събира за семейство, за секс... Тя е средство за излизане от влиянието на егото, защото, то създава човешката реалност, която ни отдалечава от Същността ни. Ние изпитваме нейното постоянно въздействие чрез Душата, за да осъзнаем, че преди всичко сме творение - самоосъзнаваща същност от проявената природа на ВечноТо и да започнем да се съобразяваме с този факт. Изпитваме "натиск" да я изразим и ако не правим това се разболяваме. Време е творението да започне да проявява твореца си.

Аз съм човек… Аз съм Творение… Аз съм Бог! 

Аз съм творение, което все още се проявява и като човек!

https://divensvet.wixsite.com/diven/sintez-iii  



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Блогрол