Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: diven
Категория: Технологии
Прочетен: 519926
Постинги: 122
Коментари: 600
Гласове: 281
Постинг
12.09.2017 21:44 - Не искам Любовта да бъде задължение
Автор: diven Категория: Технологии   
Прочетен: 761 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.12.2017 23:04


 От книгата ми:

Защо?

Не искам Любовта да бъде задължение
в този свят, изпълнен с красота,
и всеки миг, прекаран във забвение
да поражда пустота в мен.

Защо не черпим мъдрост от цветята,
като растем безмълвно и с възторг
и със стремежа си към красотата
да вървим по своя път.

Защо човек се чувства тъй самотен
в тоз огромен свят от красота.
Защо не искам Любовта да бъде задължение?
Защо?

Отърсвайки се от общоприетите заблуди
заслушан в себе си усетих 
как в мен започна "нещо" малко да расте
и незримото да става зримо – моята Душа!

Аз вече зная, 
защо не искам Любовта да бъде задължение
и Душата ми да е пленница смирена на реалността!
Защото, 
Любовта Е
Духът на Вечното в Мен!

Линк за теглене:https://1drv.ms/f/s!AgXIhd8XwdlogbBoCtWWk9UDlOdfYg




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Блогрол