Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: diven
Категория: Технологии
Прочетен: 518769
Постинги: 121
Коментари: 599
Гласове: 280
Постинг
12.01.2020 18:09 - Човек или Творение?
Автор: diven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1020 Коментари: 1 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Аз съм "човек, звучи гордо"! Учим се и придобиваме знание от вън и се себеопределяме и саморазпознаваме като индивидуалност - его. То ни внушава и усещането за горди човешки същества, поражда чувства и емоции и прикрива невежеството ни! Издига ни на пиедестал, придава ни идентичност и значимост и ние се вживяваме в ролята си на творци и създаваме изкуствена реалност. Вече живеем в такава реалност, подчинена на интересите на умът - его. То ни пречи да разбираме другите, лишава ни от възможността да проявим своята същност и губим възможността да осъзнаем Твореца-Цялото-Вечното...

 

Егото създава лични истини пречещи на еволюционния процес на Цялото...

То не е способно да обича, а изисква любов от ближния и се пораждат претенции. Ние неосъзнато страдаме когато неговата истина се разминава с истината на другите. Осъзнаването на същността му, а от там и човешката реалност ни помага да се освободим от игото му!

Аз съм творение! Учим се да разбираме знанието идващо от вътре чрез Душата ни, тоест, да се вслушва в Нея. Осъзнаваме се като част от саморазвиваща същност – Дух - Душа. Откриваме, че живеем в естествена реалност, като я проявяваме проявявайки се. Същността на Душите ни е енергийна и е в единение с Високочестотното поле на Любовта чрез Духа! Даже и да не осъзнаваме този процес, ние сме в него. Той е даденост, която интерпретираме осъзнавайки се. Ние резонираме с него в зависимост от мисленето ни. Когато сме в резонанс сме щастливи, а когато не, сме нещастни. Откривайки Любовта, егото умира! Любовта не ни събира за семейство, за секс... Тя е средство за излизане от влиянието на егото, защото, то създава човешката реалност, която ни отдалечава от Същността ни. Ние изпитваме нейното постоянно въздействие чрез Дух - Душа, за да осъзнаем, че преди всичко сме творение - самоосъзнаваща същност от проявената природа на ВечноТо и да започнем да се съобразяваме с този факт. Изпитваме "натиск" да я изразим и ако не правим това се разболяваме. Време е творението да започне да проявява Твореца си.

Аз съм творение, което все още се проявява и като човек! Аз съм Бог!      

Започвам да се разпознавам като творение, за да проявя Душата си!

Аз съм творение проявяващо Любовта на Твореца!

Аз съм човек… Аз съм Творение… 

https://divensvet.wixsite.com/diven/sintez-iii




Гласувай:
0



1. tretotrol - EBI SE V GNUSNOTO ANUSCHE
12.01.2020 18:15
IZROD! DANO UMRESH!
цитирай
Търсене

Блогрол