Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: diven
Категория: Технологии
Прочетен: 515465
Постинги: 120
Коментари: 598
Гласове: 280
Постинг
18.04.2023 20:34 - Нещо не разбирам?
Автор: diven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3567 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 18.04.2023 20:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "И съдаде Бог човека, по свой образ и подобие!"...
и човека си създаде Бог, но по свой и подобие...
Христос дойде да ни учи да бъдем като Него, Творение на Отца!
Да ни учи на Любов!
Но Го разпънахме на кръст... и ненаучили нищо, Го и възкресихме... и превърнахме този акт в празник...
и в Негово име водим войни, за лични облаги...
и очакваме доброто да победи... и чакаме да ни реши проблемите...
и Го превръщамет в съдник, който да ни защити от лошите...
и вместо да общуваме директно с Бог Отец, Го правим и посредник, а други пък обябяват себе си, между нас и Него...
и се гордеем, че сме цивилизовани човеци!
Това може само човек да измисли... или лошите извънземни...
А аз съм Творение, което Го проявява, проявявайки се... и изживявайки чувства и емоции и Бог Ги изживява...
"Аз и Отца ми сме Едно!"
Любов и Светлина
ДиВен



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobrodan - Ха, ти, извинявай,
18.04.2023 20:43
не ходиш ли по голяма нужда?
Не съм чувал бог да е срал, примерно.
Или повръщал.
Светлината в главата ти е от влака в тунела.
цитирай
2. notfun - ....Светлината , е пряк индикатор, за ''гласове'', насаме ))))
18.04.2023 21:39
[quote=dobrodan]
не ходиш ли по голяма нужда?
Не съм чувал бог да е срал, примерно.
Или повръщал.
Светлината в главата ти е от влака в тунела.



като чуя за тази Светлинаа..и ми се гади..бее хора..
тук, само шизофреници, манифестирате...егасси му )
цитирай
3. raders - Това, че нищо не разбираш е разби...
18.04.2023 22:30
Това, че нищо не разбираш е разбираемо. Но това, че Ти и Отца сте едно - това не ми е ясно. Пък и светите на всичко отгоре...
цитирай
Търсене

Блогрол